Viagra spôsobuje stratu sluchu

Tím britských vedcov z britských nemocníc Charing Cross, Stoke Mandeville či Royal Marsden vydali varovanie, aby lekári po celom svete pri predpisovaní Viagry a generických liekov na poruchu erekcie nepodceňovali vedľajšie účinky.


Pretože stále pribúda prípadov straty sluchu vyvolaných užitím tohto medikamentu

"Experti v USA varujú užívateľa, že tento liek môže poškodiť sluch. Britskí špecialisti začali apelovať na svoju krajinu, aby tiež vydala podobné varovanie, "cituje lekársky žurnál Laryngoscope. Z novej štúdie pacientov z USA, Austrálie, Ázie a Európy vyplynulo, že jedným z vedľajších účinkov užívania Viagry, Levitra alebo Cialis je skutočne strata sluchu na jedno alebo obe uši. "Ak sa podobné problémy dostaví, pacient by mal liek okamžite prestať užívať a vyhľadať lekára. Lekári predpisujúci tieto lieky by mali byť veľmi ostražití a tieto vedľajšie účinky nijako nepodceňovať, "varuje doktor Afroze Shah Khan z Londýna.

Viagra spôsobuje stratu sluchu


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí:

Diskusia a skúsenosti

Pridaj komentár

Pridaj komentár

Povinné položky