Luxusné spoločníčky II. diel

Z internetovej inzercie by sa mohlo zdať, že nájsť si profesionálku na čokoľvek je dnes rovnako jednoduché ako kliknúť myšou. Je to falošný dojem, obzvlášť keď sa všade okolo motá sex. A o ten ide predsa predovšetkým, alebo ...


Luxusné spoločníčky II. diel Ďalšie fotografie v galérii

Prachy že nie sú všetko?

Dôvodov, prečo ženy v dnešnej dobe vstupujú do sexbyznysu, je podľa Lucie Šídová niekoľko: "Častým motívom sú financie, nemožnosť nájsť iné zamestnanie a nutnosť živiť rodinu. Tiež dlhy, vzrušenie, zábava, drogová závislosť. Mladé dievčatá vstupujú do sveta sexbyznysu väčšinou z dôvodov materiálnych, aby si privyrobili na školu, mohli cestovať, kupovať si drahšie oblečenie, žiť pestrejší život. Niektoré tým riešia svoje traumy z detstva. "

Dôvodom, prečo si mladá generácia obstaráva peniaze sexom, je podľa odborníkov aj to, že sa jej príslušníčky odmietajú vzdať bohatšieho životného štýlu, ktorý jej servírujú médiá ako bežný štandard. Podľa mediálnych vzorcov je komerčný sex výťahom do lepšej spoločnosti, je vnímaný ako bežný a prirodzený. Jedinou cestou k získaniu peňazí sa potom pre mladé slečny stáva ulovenie dobre zabezpečeného muža - či už na krátkodobý vzťah, alebo na dlhšiu budúcnosť.

Mediálny obraz prispieva k tomu, že mladí ľudia prestávajú byť na komerčný sex citliví

Doprovod špičkových manažérov na zahraničné služobné cesty, obchodné rokovania, nadštandardné služby osobných asistentiek po pracovnej dobe alebo prácu na erotických videochat za prostitúciu vôbec nepovažujú. Naopak! Večera v špičkovej reštaurácii alebo noc v päťhviezdičkovom hoteli býva vnímaná skôr ako príjemný bonus.

Hoci odborníci tvrdia, že komerčné sex rovná sa pre mladých len a len pouličné prostitúcia, nie je to tak úplne pravda. Pojmy ako caddy girl, hosteska alebo luxusné spoločníčky vznikli práve preto, aby ženám pomohli sa s prácou v sexbyznysu ľahšie vyrovnať. Skrátka a dobre: ​​nie je prostitútka ako prostitútka.

"Ženy často uvádzajú, že žijú v dvojakom svete

Vo svete sexbyznysu, kde fungujú iné pravidlá, iné hodnoty, iný spôsob správania, kde majú iné meno, inak sa obliekajú, a vo svete druhom, kde fungujú zase iným spôsobom. Majú iné meno a odev, pre tento svet potom majú vymyslené historky o tom, akú robia prácu, kde si zarábajú toľko peňazí a prečo majú tak luxusné oblečenie, "hovorí Lucia Šídová a pokračuje:" Pohybujú sa medzi oboma svetmi, čo je pre niektorých veľmi náročné. Žijú v klamstve, a to je psychicky vyčerpáva. "

A je tu ešte minimálne jeden problém, s ktorým sa ženy musia vyrovnať

V erotickom biznise si ľahko zvyknete na značný príjem a vysokú životnú úroveň. Aj s vysokoškolským titulom, v serióznom zamestnaní, si s nástupným platom prinesiete domov oveľa menej peňazí. A to nestačí. Mnohé ženy sa tak k svojej práci alebo k bohatým mužom ako finančnému zdroju vracajú. Kvôli svojmu snu začali študovať, kvôli peniazom sú schopné svoj sen zadupať do zeme.

"Stretávame sa s tým, že ženy v sexbyznysu začínajú na určitej pozícii, napríklad barmanky, striptérky a neskôr začnú ponúkať aj sexuálne služby. Funguje to ale aj obrátene. Ženy, ktoré sú týmto priemyslom už unavené, z neho odchádzajú alebo v ňom zostávajú, ale práve ako barmanky, striptérky alebo prechádzajú potrebné na
videochaty, "hovorí Lucia Šídová.

Luxus z modelingovej agentúry

Čo sa týka najluxusnejšie kategórie sexbyznysu, dá sa do nej nahliadnuť len ťažko. Ženy z kategórie luxusné sú väčšinou veľmi vzdelané, vie jazyky, človek sa s nimi cíti príjemne a sebaisto. Takúto dievčinu možno ale ťažko nájsť na internete. Skutočné luxusné spoločníčky väčšinou nemávajú agentúrne zastúpenie a rozhodne neputujú od klienta ku klientovi.

Funguje to skôr tak, že sú luxusné spoločníčkou pre dvoch troch mužov maximálne

Pochopiteľne pre dvoch troch mužov, ktorí sa navzájom nepoznajú. Čo by to bolo za top spoločnosť, keby si "luxusné" Andreu raz priviedol Adam, druhýkrát Ivo a tretíkrát by prišla s kolegom oboch, akurát že zo zahraničného zastúpenia tej rovnakej spoločnosti? Ako to ale robia tí, ktorí do takejto top spoločnosti ešte len potrebujú preniknúť?

Napríklad tak, že zavolajú do modelingovej agentúry a pýtajú sa tam

Ako ostatne potvrdzujú slová Anety Zárubová z agentúry Czechoslovak Models: "Za našu agentúru môžem povedať, že niekoľko podobných dopytov sme dostali, aj keď je to veľmi výnimočné. Do určitej chvíle to robíte za peniaze s niekoľkými, potom za darčeky s jedným, potom si prajete, aby sa ten jeden s vami nerozišiel, najlepšie aby si vás vzal ...

Potom ľahko zistíte, že Pretty Woman nebola len blbá rozprávka ...

Vo filme si prostitútka Vivien musela opatriť reprezentatívne šaty, aby budila dojem dôstojné spoločníčky medzi biznismenov. V reálnom živote je to rovnako tak: nestačí len telo alebo intelekt, ale kozmetika, manikúra, pedikúra, vlasy, masáže, šaty, topánky ... Ak chce byť žena atraktívna pre svojho muža, stojí to veľa peňazí. A čo potom pre takého, ktorý má miliardy a môže si vziať v podstate každú, na ktorú si ukáže?

Je jasné, že takýto muž sa neuspokoja len tak s niečím a že vybraná žena sa musí sakramentsky snažiť. Kým sa jej to darí a muž tento životný štýl platí, funguje to. Napríklad tak, že ona dotyčná sa prezentuje ako moderátorka v komerčnej televízii alebo modelka, v zákulisí je ale všetko inak. Čítaním správ a českým honorárom alebo prechádzkou po módnom móle sa sotva dá zarobiť na dom za Prahou, byt v Prahe, dve autá v garáži, šatník a botník za milióny, päť luxusných dovoleniek ročne ...

Titulok luxusné milenka by tomuto článku možno pristal lepšie. Povedzme, že by - súdiac aspoň podľa oslovených pri príprave tohto textu - lepšie vystihol podstatu veci. Aj keď, aj u tejto kategórie platia: nie je milenka ako milenka. Kto sa v tom má vyznať?

Luxusné spoločníčky II. diel


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí:

Diskusia a skúsenosti

Pridaj komentár

Pridaj komentár

Povinné položky